משרות "חמות" לסטודנטים
 
דף הבית  >>  משרות "חמות" לסטודנטים
דרוש/ה סטודנט/ית למחלקת כספים ברשות מקרקעי ישראל (משרה 520)
( 29/12/2016,  יום חמישי)
דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות). מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש (לפחות 4 משמרות בוקר בשבוע) שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 יום ב'- 16:00-17:30. *עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה* פרופיל התפקיד: בדיקת חשבונות, חישובים חשבונאיים, קבלת קהל בנושא חשבונות, בדיקה וחישוב חובות, עדכון חשבונות, מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'. טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד . ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים. דרישות התפקיד: זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם. סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il נא לציין מספר משרה

למנהל מקרקעי ישראל דרוש סטודנט מתחום הסטטיסטיקה
( 07/12/2016,  יום רביעי)
דרוש/ה סטודנט/ית ברשות מקרקעי ישראל (משרה 504) דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני {עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות!} מתחום הסטטיסטיקה / הנדסה תעשיה וניהול / כלכלה. מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש (לפחות 4 ימי עבודה בשבוע) שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 פרופיל התפקיד : ביצוע בקרה יומיומית על כלל פעולות 5 מוקדי השירותים המהירים , הפקת ובדיקת דו"חות תפוקות הן לגבי מוקדי השירותים המהירים והן לגבי יחידות נוספות ע"פ הצורך ניתוח נתוני רשות התקשוב הממשלתית עיבודן והסבתן לדו"חות , הכנת דו"חות חודשיים/תקופתיים . דרישות התפקיד: ידע בסטטיסטיקה וניתוח נתונים, ידע וניסיון רב בעבודה בסביבת אופיס ובתוכנת Excel בפרט (נדרשת רמה גבוהה), וכן במערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות, זריזות, דייקנות, אחריות, כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, תודעת שירות גבוהה. לאחר תקופת הכשרה יתבצע מבחן הסמכה . הציון 80 במבחן ההסמכה מהווה תנאי לביצוע התפקיד. המשרה פונה לסטודנטים בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. עדיפות לבעלי ניסיון בתחום. רק פניות מתאימות תיענינה. ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il נא לציין מספר משרה

לרשות מקרקעי ישראל סטודנט/ית למשפטים
( 07/12/2016,  יום רביעי)
לרשות מקרקעי ישראל דרוש/ה סטודנט/ית בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים (משרה 511) מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע) שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 יום ב'- 16:00-17:30. *עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה* פרופיל התפקיד : מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'. טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים. דרישות התפקיד: זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחומי מנהל עסקים/כלכלה/משפטים/גיאוגרפיה ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il נא לציין מספר משרה!

סטודנט/ית למחלקה משפטית
( 26/10/2016,  יום רביעי)
לרשות מקרקעי ישראל דרוש/ה סטודנט/ית ללימודי משפטים בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות (503) מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע) שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 יום ב'- 16:00-17:30. *עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה* פרופיל התפקיד : מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'. טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים. דרישות התפקיד: זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחום המשפטים (שנה א'- יתרון) ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il ~נא לציין מספר משרה!

דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני
( 26/10/2016,  יום רביעי)
דרוש/ה סטודנט/ית ברשות מקרקעי ישראל (משרה 502) דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני עם יתרת לימודים של שנתיים *עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה* מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 פרופיל התפקיד : טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקות, ניתוב למקום אליו הוא מיועד וכו' התפקיד דורש: זריזות,דייקנות,אחריות ,תודעת שירות גבוהה,יחסי אנוש טובים,ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות,עברית ברמת שפת אם סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il נא לציין מספר משרה!

דרוש/ה סטודנט/ית לגיאוגרפיה
( 26/10/2016,  יום רביעי)
דרוש/ה סטודנט/ית לגיאוגרפיה ברשות מקרקעי ישראל (משרה 501) דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים!). *עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה* מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר) שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 פרופיל התפקיד : דרוש/ה מפעיל/ת מערכות ממ"ג להכנת תשריטים, טיוב נתונים, עדכון שכבות ממ"ג. דרישות התפקיד: השכלה בגיאוגרפיה, שרטוט ממוחשב. ידע בתוכנות ייעודיות כמו ArcMAP - חובה ידע ב- AutoCAD - חובה ניסיון קודם בעבודות שרטוט וממ"ג - יתרון הכרת סביבת עבודה ממוחשבת. סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il ~נא לציין מספר משרה!

דרוש/ה סטודנט/ית לעבודת מודיעין
( 26/10/2016,  יום רביעי)
דרוש/ה סטודנט/ית לעבודת מודיעין וארכיב ברשות מקרקעי ישראל – (משרה 517) דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני עם יתרת לימודים של שנתיים *עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה* מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' 7:30-16:00 ימי ב' 7:30-18:00 פרופיל התפקיד : ביצוע שירותי סדרנות, זיהוי לקוח, הכוונה וניתוב לקוח, קבלת מסמכים, מסירת טפסים ומתן מידע כללי בדלפק המידע של השירות. טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקת מסמכים, פתיחת תיקים, מיון וניתוב מסמכים למקום אליו מיועד, וכל פעולה שתוטל עליו ע"י מנהלת המרחב או מי שממונה מטעמה. התפקיד דורש: זריזות, דייקנות, אחריות, ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, עברית ברמת שפת אם. סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il נא לציין מספר משרה!

דרושים סטודנטים
( 29/09/2016,  יום חמישי)
דרוש/ה סטודנט/ית ברשות מקרקעי ישראל (משרה 502) דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני עם יתרת לימודים של שנתיים *עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה* מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 פרופיל התפקיד : טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקות, ניתוב למקום אליו הוא מיועד וכו' התפקיד דורש: זריזות,דייקנות,אחריות ,תודעת שירות גבוהה,יחסי אנוש טובים,ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות,עברית ברמת שפת אם סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il נא לציין מספר משרה!

עבודה לסטודנטים ברשות מקרקעי ישראל
( 29/09/2016,  יום חמישי)
לרשות מקרקעי ישראל דרוש/ה סטודנט/ית בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים (משרה 511) מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע) שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 יום ב'- 16:00-17:30. *עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה* פרופיל התפקיד : מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'. טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים. דרישות התפקיד: זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחומי מנהל עסקים/כלכלה/משפטים/גיאוגרפיה ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il ~נא לציין מספר משרה!

משרה לסטודנטים בתל אביב
( 29/09/2016,  יום חמישי)
דרוש/ה סטודנט/ית לעבודת מודיעין וארכיב ברשות מקרקעי ישראל – (משרה 517) דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני עם יתרת לימודים של שנתיים *עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה* מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' 7:30-16:00 ימי ב' 7:30-18:00 פרופיל התפקיד : ביצוע שירותי סדרנות, זיהוי לקוח, הכוונה וניתוב לקוח, קבלת מסמכים, מסירת טפסים ומתן מידע כללי בדלפק המידע של השירות. טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקת מסמכים, פתיחת תיקים, מיון וניתוב מסמכים למקום אליו מיועד, וכל פעולה שתוטל עליו ע"י מנהלת המרחב או מי שממונה מטעמה. התפקיד דורש: זריזות, דייקנות, אחריות, ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, עברית ברמת שפת אם. סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il נא לציין מספר משרה!

לרשות מקרקעי ישראל בתל אביב
( 29/09/2016,  יום חמישי)
דרוש/ה סטודנט/ית לגיאוגרפיה ברשות מקרקעי ישראל (משרה 501) דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון/שני (בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים!). *עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה* מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר) שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 פרופיל התפקיד : דרוש/ה מפעיל/ת מערכות ממ"ג להכנת תשריטים, טיוב נתונים, עדכון שכבות ממ"ג. דרישות התפקיד: השכלה בגיאוגרפיה, שרטוט ממוחשב. ידע בתוכנות ייעודיות כמו ArcMAP - חובה ידע ב- AutoCAD - חובה ניסיון קודם בעבודות שרטוט וממ"ג - יתרון הכרת סביבת עבודה ממוחשבת. סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il ~נא לציין מספר משרה!

סטודנטים לחברת Sano בהוד השרון
( 29/09/2016,  יום חמישי)
לחברת סנו בהוד השרון דרוש/ה סטודנט/ית למשפטים לסיוע ליועץ המשפטי של החברה בוגר/ת שנה שנייה למשפטים . ממוצע ציונים מעל 80. • סיוע במזכירות החברה • הכנת פרוטוקולים • זימון ישיבות דירקטוריון • עבודה מול הגופים הרגולטורים (רשם החברות, רשות ניירות ערך וכו'). • טרום התמחות. • משרה מלאה • משרה זמנית להחלפת עובדת בחל"ד. (עד חצי שנה) ניתן לשלוח קורות חיים : Naomi@sano.co.il המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

בתל אביב משרה לסטודנט משפטים
( 29/09/2016,  יום חמישי)
לרשות מקרקעי ישראל דרוש/ה סטודנט/ית ללימודי משפטים בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות (503) מקום עבודה: תל אביב שעות עבודה: 120 שעות בחודש (4 משמרות בוקר בשבוע) שעות פעילות המשרד: ימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 יום ב'- 16:00-17:30. *עדיפות לסטודנט בשנה ראשונה* פרופיל התפקיד : מתן שירות ללקוחות במגוון ערוצי שירות: קבלת קהל, דואר, פניות באינטרנט וכו'. טיפול שוטף בפניות המגיעות למשרד. טיפול בטפסים ובמסמכים לרישום, ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיית הממונים. דרישות התפקיד: זריזות, דייקנות, אחריות , תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה מול קהל , יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, ניסיון בעבודות משרדיות , כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה , עברית ברמת שפת אם סטודנט/ית בפועל בלבד! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. עדיפות לבעלי ניסיון בתחום השירות ולסטודנטים בתחום המשפטים (שנה א'- יתרון) ניתן לשלוח קו"ח ל- odelyao@land.gov.il ~נא לציין מספר משרה!






 





 
 
לאתר המרכז האקדמי   |    תנאי שימוש    |    צור קשר ומפת הגעה   
 
אגודת הסטודנטים - המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט aguda.mishpat@gmail.com
פקס:  09-7750362  טל:  09-7750352
לייבסיטי - בניית אתרים